reklama

Sťahujem sa

Sťahujem sa inam, k sebe ;)

Písmo: A- | A+

Tí, ktorí sa čírou náhodou naladili na môj RSS kanál, alebo ma majú v bookmarkoch, prosím, vezmite na vedomie, že budem blogovať na mojom novom blogu Samoser Solutions.

Nie, že by mi na SME bolo zle, božeuchovaj. Akurát mám pocit, že potrebujem nad svojím piesočkom absolútnu kontrolu, bez toho, aby mi do toho hocikto rozprával, a kde sa nebudem hanbiť robiť chyby. A rovnako, na Zive.sk mam publicity dosť, rád by som blogoval trocha komornejšie ;)

Samozrejme, vítaní ste všetci, čo sa dostanete k tomuto blogpostu. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Samo Trnka

Samo Trnka

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rádytel zemegule osobne. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéUbližujeme slovenčineBásničky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu