reklama

Vzrušujúce hry pre partnerské dvojice

Potrebujeme: spoločné bývanie; hry sa spravidla dostavia samy od seba. Zakladá sa na subjektívnom pozorovaní – priebeh a výsledky hier sa môžu líšiť. Upozorňujem povahy citlivé na sexistickú diskrimináciu a poslucháčov seminárov z oblasti rodových štúdií, aby tento spot radšej obišli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Schovávačka
Konfrontačná hra.

Mám svoj systém ukladania vecí. Priateľka má tiež systém ukladania vecí, ktorý však aplikuje aj na moje veci. Ja nenachádzam svoje veci tam, kam som ich odložil. Preto, po prekonaní návalu paniky, začínam rozmýšľať kam by ich dala moja priateľka. Úspešnosť nálezov: približne polovičná. Priateľka je veľmi vynaliezavá a vždy vie nájsť úložný priestor, ktorý nenájdem ja.

Dokumenty a pracovné papiere usporiadané chronologicky podľa veku a akútnosti, prakticky položené na stole, sa v pravidelných intervaloch presúvajú na poličku, usporiadané podľa veľkosti a zásadne v úhľadnom zákryte – s katastrofálnym dopadom na predošlý systém. Žiaden argument o výhodnosti a praktickosti môjho systému nevedie k adaptácii ani jedného z jeho aspektov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hra zvyčajne nemá koniec a nedá sa vyhrať.

Reminiscenčné veštenie
Hra na precvičovanie pevnosti nervov a dýchacieho ústrojenstva.

Omyly a prešľapy sú každodenným spestrením ktoréhokoľvek dňa. Tie ozaj závažné si však zaslúžia hlbšiu analýzu zo strany partnera, ktorý danú problematiku rozvedie buď do šťavnatej ex-post inštruktáže, ako sa dalo udalosti predísť, či ako sa v danej situácii vzorovo zachovať (To si ale mala najprv ísť za…); prípadne k dobrej nálade prispeje autorskou citáciou inštrukcie či varovania, ktoré odznelo v čase pred vznikom problému. (Ja som ti to hovorila!) Partnerovi, ktorého sa daná udalosť týka, alebo ktorý je jej pôvodcom, ostávajú dve alternatívy: oči pre plač, alebo zaťať zuby a predýchať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

POZNÁMKA: Z dôvodu bezpečnosti zdravia oboch strán sa odporúča nehrať príliš často.

Hádanky
Hra pre bystré hlavičky.

Na základe neúplnej informácie, či nepriamej indície treba vydedukovať riešenie a zaujať postoj, prípadne vyvinúť požadovanú činnosť. Čím rýchlejšie, tým lepšie, zvyčajne však býva neskoro. Príklady:

Nevieš kto si dnes strihal nechty?
Riešenie: Cvikátko na nechty je de facto vreckovým katapultom. V pokročilom veku oči už neslúžia tak, ako kedysi. Treba sa ospravedlniť a uletený kus urýchlene vyhodiť.

Je mi zima.
Riešenie: Zvyčajne sa tým vyjadruje túžba po nehe. Iné reakcie, ako podanie deky, alebo rada dať si sveter, sa vtedy nestretávajú s pochopením.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tú kávu ešte budeš piť?
Riešenie: Zabudli ste od rána na stole šálku so zvyškom kávy. Treba nasadiť snaživý výraz a avizovať svoj úmysel špinavú šálku, teraz už v priateľkiných rukách, umyť. Partnerka je zvyčajne vtedy už vo švungu, takže žiadna práca podobného charakteru nehrozí. Výsledný dojem: bordelár, ale nie bez snahy o nápravu.

Bože, taká som unavená…
Riešenie: (je úplne jasné…) žiaden sex.

Spievanky
Hra pre zlomyseľných partnerov pod heslom: „Každá piata žena je týraná. Nie je to málo?“

Niekedy jednoducho na človeka príde chuť na fyzický kontakt bez leitmotívu nežnosti. Práve naopak, ide o viac či menej hrubé zaobchádzanie s priateľkinou telesnou schránkou. Milým výsledkom tohto zbližovania je akési napoly spievané rondo s pomerne pravidelne sa opakujúcim refrénom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tu je približný prepis výslednej skladby s pracovným názvom Štyri nočné obdobia:

Refrén: Nerob! Pusti ma!
Pusti ma… Samuško… Nerob mi…
Nóó… Nerob mi… TO!
Refrén: Nerob! Pusti ma!
Trnka! Necháš ma?! Daj mi pokoj!
Samko… Samuško… Prestaň…
Refrén: Nerob! Pusti ma!
Trnka, ty už vážne nemáš rozum!

allegro
andante
rubato
staccato
šupito presto
adagio
vivace
coda, con furioso

Pozor na mieru znesiteľnosti, inak z toho bude biblický plač a škrípanie zubov.

Vo fóre uvítam návody na hry, ktoré sa odohrávajú vo vašich domácnostiach.

Samo Trnka

Samo Trnka

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rádytel zemegule osobne. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéUbližujeme slovenčineBásničky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu